niedziela, 22 marca 2009

KRĘCENIE KLIPU W PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY

Bartek sax & Dziun








Motyl




Dziun

Fdh

tv
Sax BartDario

Bartek sax
Krystian
FDH
PLan
Pudel


Dziun

Golda Franz

Pudel
Dziun
W pierwszy dzień Wiosny 21 03 09 pracowaliśmy nad nowym teledyskiem w reżysejro Gohy Świerszczyńskiej do ,,Będzie Dobrze Nam'' .Do akcji włączyła sie ITAKA Fundacja zajmujaca się
poszukiwaniem zaginionych ludzi. Piękna idea nadająca sens naszej piosence i jej inny wymiari siłę.
Kręcenie dzisiaj teledysków przy tak niewielkim, prawie zerowym zainteresowaniu różnych telewizorni ,mijałoby się z sensem ,gdyby nie idea przemawiaąca do wyobraźni inteligentnego człowieka, bo półgłwki mnie nie interesują wogóle.Istotą jest to by pomóc drugiemu człowiekowi.Trudno powiedzieć jaki będzie finalnie teledysk i co upichci Goha z Filipem, dużym atutem teledysku jest zjawiskowa Dziun w roli głównej.
Jak było
Oto pare fotografii autostwa Agnieszki Baranowskiej [jeszcze ciepłe]




















3 komentarze:

Agnieszka Dąbrowska pisze...

Wczoraj wróciłam z wygnania ;-)
Jutro, pojutrze prześlę reszę fot.

Dobrze będzie Wam
wierzę w to
Uściski

Anonimowy pisze...

Witam!
Wprawdzie jest fanem dawnych Pudelsów, ale utwór "Dobrze będzie nam" nawet mi się spodobał. Wierzę w zespół i czekam na Pudelsów grających reggae.
Pozdrawiam.

Shui pisze...

Cieszę się, że "nowi" Püdelsi wracają do korzeni, świetne brzmienie...faktycznie piękna "Dziun", rewelacyjnie się Was słucha.
Zresztą zawsze lubiłam Pudla ;-), niedawno znalazłam na komputerze stare zdjęcia, chyba z dawnego blogu.
Pozdrawiam ciepło! ;-)