piątek, 4 września 2015

HISTORIA LISTU Do PüDLA- CHRZEŚCIJAŃSKIE PRZESŁANIE














HISTORIA LISTU

Siedzieliśmy przy obiedzie,byli znajomi, nic nie zapowiadało zmącenia sytuacji, coś mnie tchnęło, wyleze może jaka poczta nadeszła. Otwarłem skrzynkę i wywlokłem listy na wierzch. Patrzę jest jakaś dziwna koperta.szara  jak mysz,dziwny znaczek z żyworódką je
ziorną,  z datą na stęplu 25.3.91wydrapane zajadle – do właściciela budynku’’ Malutka’’i adres,na odwrocie zaś-Krynica Poste Restant/  dosłownie/.Dziwne miałem przeczucie, towarzystwo pałaszowało obiad,.nawet list od komornika nie był tak frapujący jak owe pismo z dziwnymi ptaszkami nad ,, U’’.wziąlem nożyczki rozciąłem z boku i wywlokłem go na wierzch ,czytając na głos,pisownia dziwna ktoś mocno cisnął długopis tak że powstał wyrazisty rękopis. Im bardziej czytałem, tym bardziej nie było mi do śmiechu ,a towarzystwo zbladło i oniemialo,głos mi słabł i słabł, ale czytałem do końca, już nie było mi do śmiechu . Nigdy już od tej pory ,nie przybijam desek gwoździami w Niedziele Palmową .i wam też nie radzę.
Z czasem nabrałem dystansu i przestałem bać się tego listu , pomyślałem sobie że warto zrobić z tego piosenkę, tekst gotowy, nikt po Zaiks się nie zgłosi  wiec, siedliśmy u mnie na werandzie z Francem  i Maleńczukiem, przeczytałem chłopakom, najpierw myśleli że ja to napisałem, ale przecież mam oryginalny rękopis, może jestem walnięty, ale nie aż tak,żeby coś takiego upichcić, więc zrobiło się wesoło, dałem riff i od razu powstało dzieło praojciec ,który po wsze czasy pozostanie,w podziemnym zapleczu Pudelsuf zwanym ĄPUD. Wywleczony z podziemi znalazł szacowne miejsce na płycie ‘’Wolność Słowa’’ , bo gdzie miałoby być jego miejsce. I dziwi mnie fakt ,że tak niekomercyjne radio-stacje jak RMFFM i ZETA nie grają tak wielkiego przeboju Pudelsuf jakim jest LIST do Pudla, a może antena im zardzewiała czy co? Tolerancja? Odgrodźmy się od niej grubą kreską.List podłączam, choć kto ma oryginalną płyte Wolność .Słowa , to go sobie znajdzie .Jest najprawdziwszy z prawdziwych- prawdziwek… PüDEL

Brak komentarzy: